woensdag 17 augustus 2011

Eindelijk!!!


Het is zover vanaf vanmiddag 13.00 uur is mijn vakantie begonnen JIPPIEEE..!!!
Heerlijk even geen werk en niks moet maar alles mag dagen..
Vanaf morgenochtend geen wekker die veeeel te vroeg afgaat!
En natuurlijk ben ik al druk in de weer met pakken en alles klaar leggen voor ons weekje weg!
Vrijdagmiddag vertrekken we richting Overijssel..
En natuurlijk gaat mijn camera ook mee!
Dus als ik weer terug ben zal ik zeker wat foto's aan jullie laten zien.

Ik wens jullie een zonnige week toe..En zeg TOT GAUW!


LIEFS MARJA..

6 opmerkingen:

  1. O eigenlijk ben ik wel een beetje jaloers, een heel klein beetje maar ;-)

    Heel veel plezier Marja, geniet er van en vooral die wekker niet zetten is zo lekker.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker joh ga er uitgebreid van genieten wens je een fijne vakantie toe. Met veel geniet momentjes, en hopelijk nog wat zonneschijn.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. IK WENS JE MOOIE WEEKEND WEG!

    IK HOOP DAT JE MOOI WEER MAG HEBBEN.

    IK BEN BENIEUWD NAAR JE FOTO'S!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben via via op je blog gekomen een prachtige blog dus gelijk volger geworden je bent bij mij ook welkom maar voor nu wens ik je vast een heerlijke vakantie week toe en zien je mooie foto's tegemoet...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marja,

    bedankt voor je reacties op mijn blog ....
    Als het goed is , zijn jullie weer terug van vakantie, ik hoop dat je het mooi hebt gehad .

    Ik vind de foto van de lavendel hier boven aan je blog trouwens prachtig , je blog ziet er mooi uit , die achtergrond ook .

    fijne dag vandaag , hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En... genoten van jullie week in het prachtige Overijssel ;) Hier is inmiddels de laatste vakantieweek aangebroken, dus nog even genieten van de vrijheid...

    Fijne avond! Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen